jossiansblogg

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Jossi Östlund - 21 juni 2012 14:31

how to create glitter text



 Hur mås de??    Jag mår ialla fall bra! Fasst.... Just för en stund sen... Så gjorde de ont i örat!   


Men, idag åt jag lite onyttig lunch... Fy! Aja, hamburgare är väl alltid något alternativ.   


Jag ska oxå till stallet! xD  


Imorgon är det.... MIDSOMMAR! Och på lördag ska min mormor komma! Tillsammans med Jack och Julia. Hennes hundar! Aj! Mitt öra IGEN...             (Och hennes man Lars-Göran)


Aa, sorry... Men okajj... var var jag.. Jusste hundarna!  Jöllan (Julia) är en Amerikan Akita (Akita). Och är en medelstor hund och suuuuper gullig!    Hon är jätte snäll men är lite osäker, hon skäller inte, utan buffar istället. Buff,buff... Eller Bööff,bööff! Hon kan yla ibland oxå, Buuuuuuuu! Aa, låter inte direkt som en varg men...  Julia gillar inte att röra på sig eller springa så mycket.. :-)


Okej, Jack är en liten rolig Jack Russel.  Han är lite aggresiv mot andra hundar, men det är mäst för att skydda antingen Julia eller mormor. Annars är han jätte snäll! Han är en liten hund, en knä hund. Jack gillar inta att bli bärd. Då morrar han till och visar tänderna. Det är bara ibland han tillåter det.    Han älskar att springa och hoppa. Alltså gillar Agillity (Eller hur det stavas)


Japp, det var lite om hundarna! ;)  Kanske skriver lite senare om dagen. 


Bye!


////////jossisen








how to create glitter text

Presentation

Hejj alla sötnowsar, ni är på jossans sida nue!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni gick hem en sen kväll och såg en fullis?
 Jag skulle ba: OMFG!
 Ojda!
 Nemen lilla gubben då, kom så hjälper jag dig.
 Hejsan!
 Spriga så fort det går. Skiter i om jag springer mot vägen...
 Går förbi med snabba steg och kollar inte på fullisen.
 Går långsamt och glor på fullisen
 Vad ska man göra?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hello


Ovido - Quiz & Flashcards