jossiansblogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Jossi Östlund - 29 maj 2012 16:31

lLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLllLlLlLlLlLlHej!
!!lLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLlLllLlLlLlLl



Heheheh... vet inte varför jag gjorde så men.... aa iallafall så har inte jag bloggat på länge för att tävligen var igång. Men nu är den över.  


Känns lite tråkigt för, varje gång jag gör någon tävling vill ingen vara med. Så (jag tvingar er inte) om ni inte vill vara med på tävlingarna kanske jag ska sluta med dem? Eller?  Kan inte ni säga ärligt vad ni tycker om mig och vad jag skriver om? Känns knasigt att lägga upp min blogg på t.ex facebook om ingen vill titta.  


Ärligt talat vet jag inte om NÅGON tittar. Ja,förutom mamma då. Ibland kollar inte äns min bästa vän. (Fast hon vet ju inte ibland var bloggen heter) Men endå! Jag har haft en person...ja vad ska man säga... äcklig? Underlig? jaja, ni vet ju ändå inte... Och en tjej som var super snäll! Hon frågade en bra fråga ;)   Det gillar jag!


Sen var det mamma och min bästa vän men... Aaa! Juste en till fast,den gav bara reklam (samma) 2 gånger....


Men nu blir det mer till "den riktiga bloggen" om man säger så. Hästar.


Jag och 2 kompizaar var tvungna att vakta hästar i hagen för att....ja, dom "gill,gillade varandra väldigt mycket" lite för mycket.... Då hände det grejer. Rambo (Joys pojkvän/bäst friend?) Klättrade lite på Joy som har ont i ryggen redan så vi fick stå men var sin piska och slå den i marken varge gång dom började....  Lite kämpigt var det för dem höll på hela tin. Så tillslut fick Rambo byta hage. För så kunde vi inte stå hela dagen. Speciellt när man stog brevid Björn Skifs hus där några män satt och fikade. Men det gick ganska bra, dom skrek lite efter varandra och så. Men som sagt, det gick bra.   


Det var dag 1 ja, Nu idag (dag 2)


Jag ska till stallet och natta hestarnaaa!  


Ska pussa på Joy lite extra oxå. Imorgon ska hon veterinerbesikdigas. (Eller hur man stavar de) Hon är typ halt på både framben och bakben. Hon hade lite ont i ryggen ju oxå som ni läste. Blev orolig när mamma sa att det kanske är legament skada. (Det som Hamphus The King min förra ponny hade)    


Men jag fick alldrig ett "band" till henne ändå. Men det är sorgligt. Jag han vinna en rosset. Hoppas vi inte behöver gå på behandling.... Jag kommer inte klara det tror jag. Det kommer påminna mig om när vi kämpade med hampe. Och sorgen är vi misslyckades. Nej, det får bara inte hända igen.  


Ne nu orkar jag inte skriva mera, och måste täka possetivt! Kom ihåg att skriva om vad ni tycker om bloggen... Om ni äns läser detta... -.-'     


/////////////Jossisen        

Av Jossi Östlund - 22 maj 2012 17:51

Har köpt en ny mobbe!!


Jag ska ha en liten tävling här! Det går ut på att gissa vilken färg jag har på mobilen, du får rösta på 2 olika.

Såhär gör du:

1.Skriv i kommentar 1 (elr 2) färger om du ska gissa på.

2. Skriv bloggadress.

3. Vad jag ska göra på bloggen.

Ja, man måste ju liksom ha ett pris oxå! Så priset är:........


Att jag ska följa din blogg!


Om just DU vinner ska du fylla i nummer (3) Vad jag ska göra på eran blogg. Gästblogga, kommentera, läsa elr gilla på fb! MM såklart om du har några ideer!


Tack,tack och lycka till!!! 

Av Jossi Östlund - 21 maj 2012 16:39

I LOVE MY MOM AND DAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       



The best ever!! Älskarr err! 


  

Av Jossi Östlund - 20 maj 2012 09:30

Jag håller på att röstar på fb nu om vilken färg jag ska ha. Vad tycker ni?   


Rosa,Orange (som jag har nu) Grön, blå, vit mm.....


RÖSTA!!! Plizz, kmmer då göra ny "topp bild".  Ses!


/////////////Jossisen   

Av Jossi Östlund - 19 maj 2012 17:05

Jag vill ha en ny mobil.... Som rubriken säger vill jag ha en Sonny Ericsson Xperia mini pro.


Just nu har jag en knappmobil som är en sonny ericsson.... Jag säger detta i förväg innan jag skriver det jag tänker skriva:


1.Det är inte Ericas fel på något sätt

2.Det är inte Jessys fel på något sätt

3.Det är inte Petras fel på något sätt.

4.Det är bara jag och ingen annan.

5.Det är mitt eget fel.

6.Paddan är hela familjens.

Jag känner mig lite dissad (det är mitt fel ingen annans). Jag känner mig dissad på grund av mig. Jag känner inte det, jag vet det. Men nu ska jag komma till saken: Jessy coh Erica har en Xperia. Petra har en HTC. Men det är absolut mitt fel. Jag fick välja mobil när jag skulle köpa. Men då valde jag min mobil och jag står för det jag har gjort...   Jag ska kolla runt lite och se priser...   Kanske får köpa av jossan i högsta!!!  

Av Jossi Östlund - 18 maj 2012 16:48

Hejsan! Denna blogg ska nu bli lite mer riktad mot hästar. Men kmmer skriva lite om annat oxå! Ses!

Av Jossi Östlund - 18 maj 2012 10:55

       Heejjjj! Ska jag satsa på att bli fotograf eller? Jag älskar att fota och jag vill värkligen inte typ skryta men jag tycker att vissa av mina bilder blir ganska fina! Här kommer några bilder som jag har fotat!  





 


         



Det var min lilla fina prinsessa! Nu kommer några bilder på hennes prins....

 

 

 



Det var Rambo.


Nu kommer en jättesöt hund! Hizpan!!! Hizpan kan hoppa jätte-högt! :D


                 


Sötissss!!!


Ja... det vart ganska många kort! Men vi ses! Hejjdddååå


//////////Jossisen   


         

   

Av Jossi Östlund - 14 maj 2012 16:32

Det pirrar i magen för typ.....1,2,3,4,5 och....  6 SAKER!!!!


  1. Ska kanske åka till Grönan
  2. Ska dit för första gången med min bäzza
  3. Ska gå spökhuset där.. Ojjjh...
  4. LEDIG I ÖVERMORGON!!
  5. SOMMARLOV!
  6. Åka husbil med mormor ganska mycket på sommarenh!

Waawh.....


Undrar vad jag ska göra nue... Juste.. STÄDA!      


Bläääää!


Aja.... hejjdååh!


//////Jossisen :/    

Presentation

Hejj alla sötnowsar, ni är på jossans sida nue!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni gick hem en sen kväll och såg en fullis?
 Jag skulle ba: OMFG!
 Ojda!
 Nemen lilla gubben då, kom så hjälper jag dig.
 Hejsan!
 Spriga så fort det går. Skiter i om jag springer mot vägen...
 Går förbi med snabba steg och kollar inte på fullisen.
 Går långsamt och glor på fullisen
 Vad ska man göra?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hello


Ovido - Quiz & Flashcards