jossiansblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jossi Östlund - 30 augusti 2012 14:45

Hej! Hemma efter skolan nu! Skriver på min IPad. Har Inge o göra för Peppis ville gå till Loftet... Annars kunde vi 2 bästisar fråga mammi eller papi om vi kunde gå till centrum och köpa en choklad som kostar 6 kr... Men det är hennes val och om hon inte vill ha choklad, så får hon ingen choklad! ;) hah :D Eh vem försöker jag lura! Har as trööööök! Kan inte gå till loftet för har slutat där! ;( För ni som undrar är Loftet nästa samma sak som fritids fast för 4:or ända till år 6. :( Så nästa år ska jag nog gå för det är sista gången... Synd tycker jag! Men förra året gick jag, men gick inte dit så ofta för jag tyckte inte om deras mellis och jag är ganska hungrig av mig. Men jag är inte fet så du vet! ;D Nu vet jag inte vad jag ska skriva... :s och efter som jag skriver med iPaden så kan jag inte göra smileys.. D; Ska väl sluta nurå.. Hej då! :D

Får bli dagens bild då! :D

Av Jossi Östlund - 28 augusti 2012 17:43

Tröök! Tumme ner! Kommer bilder ;)

Av Jossi Östlund - 28 augusti 2012 17:37

Jag vet att det vart många ? I mitt förra inlägg.. Var inte meningen med några alls! Aa ses herrå ;) :D ps: skriver på min iPad ;D

Av Jossi Östlund - 28 augusti 2012 17:31

En bild på mejj hah! ??Ne inte så fin men e iaf jag ?? ses ?

Av Jossi Östlund - 20 augusti 2012 12:20

Har peppis hemma hoss mejj! Ska skriva mer senare! Tjaoooo   



/////////////////////Jossi  

Av Jossi Östlund - 16 augusti 2012 15:55

Vet inte :/ känns lite Sådääär.... Skulle sova över hoss erii idag men blev inte så... :/ jag som har packat.... Men det blir ialla fall imorgon   Men ändå....     


////////////Jossi   

Nya avatarer! Tänkte att efter jag skriver "Jossi" så har jag ju alltid "  ". Nu har jag den här om jag är ledsen eller e lite... Sådääär ------>  
Den här har jag om jag är som vanligt --------->  

Den här har jag om jag är lite arg.... -------->   (Eller) ----->   (eller :D)   

Tack   

Av Jossi Östlund - 16 augusti 2012 13:25

Tjoo alla! Sitter och tittar på alssång!    Jag ska ringa peppis (min bästa vän/inte hennes riktiga namn) senare idag!   Saknat henne sååå sjukt mycket!   Hon kom typ hem från Gotland i natt kl 1! OMG! Ska väl låta henne vila ett ta.   Men sen ska jag kanske sova över hoss min andra kompis Erii (Inte hennes riktiga namn häller) ;)

Jag ska oxå till Stallet idag!   Saknat det oxå


SOLEN SKINER KANSKE BARA IDAG!!

hehe dem sjung den låten...
Men nu ska jag nog sluta så... Tjaooo

///////Jossi   

Av Jossi Östlund - 12 augusti 2012 10:45

God morgon alla! Blir ett kort morron inlägg! Ses

///////Jossi

Presentation

Hejj alla sötnowsar, ni är på jossans sida nue!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni gick hem en sen kväll och såg en fullis?
 Jag skulle ba: OMFG!
 Ojda!
 Nemen lilla gubben då, kom så hjälper jag dig.
 Hejsan!
 Spriga så fort det går. Skiter i om jag springer mot vägen...
 Går förbi med snabba steg och kollar inte på fullisen.
 Går långsamt och glor på fullisen
 Vad ska man göra?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hello


Ovido - Quiz & Flashcards